- Sytuacja na rynku pracy w Powiecie Opoczyńskim, sprawozdanie z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Opocznie oraz ocena racjonalności gospodarki środkami Funduszu Pracy w 2022 roku.
- Przedstawienie priorytetów wydatkowania środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na 2023 rok.
- Zaopiniowanie przez Powiatową Radę Rynku Pracy w Opocznie:
- propozycji podziału środków Funduszu Pracy w 2023 r.,
- propozycji podziału środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na 2023 r.,
- kryteriów i zasad realizacji usług i instrumentów rynku pracy przez Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie w 2023 r.,
- kierunków szkoleń grupowych planowanych w 2023 r.
- Informacja o pracodawcach i osobach, z którymi w roku 2022 zawarte zostały umowy.
- Zaopiniowanie przez Powiatową Radę Rynku Pracy w Opocznie wniosków o umorzenie należności z Funduszu Pracy.
- Zapytania i wolne wnioski.
W dniu 09 stycznia 2023 r., w siedzibie Starostwa Powiatowego w Opocznie, odbyło się pierwsze w 2023 r. posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy w Opocznie, które poprowadziła Przewodnicząca Powiatowej Rady Rynku Pracy – Maria Barbara Chomicz Wicestarosta Opoczyński.
Do udziału w spotkaniu zaproszony został Marcin Baranowski - Starosta Opoczyński oraz wójtowie i burmistrzowie gmin z terenu powiatu opoczyńskiego.
Powiatowa Rada Rynku Pracy zapoznała się z propozycjami Powiatowego Urzędu Pracy w Opocznie i zaopiniowała:
- sprawozdanie z działalności Powiatowego Urzędu Pracy oraz racjonalność gospodarowania przez Urząd środkami Funduszu Pracy w 2022 r.,
- podział środków Funduszu Pracy na rok 2023,
- podział środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na 2023 r.,
- kryteria i zasady realizacji usług i instrumentów rynku pracy przez Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie w 2023 r.,
- kierunki szkoleń grupowych planowanych w 2023 r.,
- wnioski o umorzenie należności z Funduszu Pracy
- priorytetach wydatkowania środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na 2023 rok,
- pracodawcach i osobach, z którymi w 2022 roku zostały zawarte umowy na realizację aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.