Zmiany w zakresie przyznawania dotacji w ramach Tarczy Antykryzysowej

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie informuje, iż od 26 kwietnia 2021 r. zmianie ulegają przepisy dotyczące przyznawania dotacji w wysokości 5.000,00 zł na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy i małemu przedsiębiorcy.                                                                                                                                      

W szczególności zmiany polegają na:
  • rozszerzeniu listy branż, które mogą skorzystać z dotacji,
  • dodaniu nowego terminu do porównania spadku przychodów - luty 2020 r.
  • wprowadzeniu nowego terminu, w którym dokonuje się oceny wykonywania działalności gospodarczej o określonym kodzie PKD  – 31.03.2021 r.
  • przyznawaniu dotacji w liczbie od jednego do pięciu razy w zależności od branży
  • wydłużeniu okresu składania wniosków do 31.08.2021 r.
 
Złożenie wniosków odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej poprzez platformę: praca.gov.pl do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na siedzibę firmy w terminie: od dnia 26 kwietnia 2021 r. do 31 sierpnia 2021 r.

Szczegółowe informacje dotyczące udzielanego wsparcia dostępne są na stronie: http://www.opoczno.praca.gov.pl  w zakładce Tarcza Antykryzysowa.
 
Informacje o publikacji dokumentu